17 oct. 2010

Fight

Lupta cu realitatea o ducem zilnic, dar nu ştim cine câstigă.
Ştii? mereu am trăit cu gândul că “o să fie bine!”, dar mereu s-a dovedit a fi contrariul. Regret că timpul a trecut atât de repede, încat a luat si acele momente minunate din viaţa.
Odată, am crezut că destinul este scris in stele, dar cine mi-a confirmat asta? Nimeni. Încă mai visez cu ochii deschişi. Îmi imaginez cum va fi lumea după sfarşitul meu; tot la fel de egoistă va fi? tot la fel de ipocrită şi de mincinoasă? Noi apreciem oamenii după ce mor!
Cine ne croieşte drumul în viaţa? Noi? Nu.
Parcă există o carte imaginară care are reguli stricte, iar noi le executăm zilnic.
Mă gândesc la ziua de mâine, dar ceva mă împiedică. Nu vreau să mă mai gândesc la ceea ce este “imposibil” pentru mine. De aş putea, aş opri timpul în loc, să mă duc la acea persoană la care ţin şi să-i spun “te iubesc”; imposibil!

always myself
CodrinaC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu